youtube

  • ۰
  • ۰

تماشای فیلم‌ها و سریال‌های فعلی را می‌توان به راحتی از طریق یک دستگاه اندرویدی مانند یک دستگاه تلفن همراه اندروید، یک تلویزیون سیستم عامل اندروید یا یک دستگاه Android box دسترسی داشت. اما سوال اینجاست که آیا دسترسی به شبکه های زنده تلویزیونی به این راحتی است؟

بله، می توانید از سرویس هایی مانند YouTube و SlingTV برای تماشای محتوای زنده استفاده کنید. برای تماشای کانال های تلویزیونی زنده مورد علاقه خود حتی نیازی به خرید اشتراک های گران قیمت نخواهید داشت. با خرید IPTV با کیفیت و به سادگی نصب نرم افزار می توانید به این شبکه ها دسترسی داشته باشید.

کدام اپلیکیشن برای استفاده از حساب IPTV در دستگاه اندرویدی شما مناسب است؟ بقیه ی مقاله را بخوان.

برنامه IPTV چیست؟

برنامه های IPTV کمی شبیه برنامه های Kodi هستند. اینها برنامه های خالی برای کاربری هستند که نمی توانند هیچ محتوایی را بدون حساب IPTV پخش کنند. شما باید سرویس IPTV خریداری شده را برنامه ریزی کنید تا برنامه بتواند محتوای سرویس را به شما نشان دهد.

به عنوان یک قاعده، شما نمی توانید از این برنامه ها برای مشاهده مستقیم محتوا از سرویس هایی مانند Netflix، Hulu استفاده کنید. برای افزودن آن به برنامه IPTV باید پیوند M3U را دریافت کنید.

اگر تا به حال مشترک یک سرویس IPTV شده اید، ارائه دهنده مشترک IPTV شما احتمالاً نسخه رایگان حساب سرویس IPTV SMARTERS PRO شما را برای دسترسی به حساب و محتوای خود به شما پیشنهاد داده است. این نرم افزار در بین اکثر ارائه دهندگان خدمات IPTV محبوب است. اگرچه این یک نسخه رایگان و کامل تر از نرم افزار است، اما نیازی به پرداخت هزینه برای آن نخواهید داشت. کافیست لینک M3U اکانت خود را در برنامه وارد کنید و از تمامی امکانات اکانت IPTV خود لذت ببرید.

در IPTV SMARTERS PRO می توانید به محتوای مختلفی مانند فیلم، سریال و شبکه های تلویزیونی زنده دسترسی داشته باشید. حتی می توانید از پخش کننده های خارجی مانند VLC و PERFECT PLAYER که از کدک های مختلف پشتیبانی می کنند برای اجرای محتوا استفاده کنید.

IPTV SMARTERS PRO روی نسخه موبایل اندروید به خوبی کار می کند و شما به راحتی می توانید از نسخه ANDROID TV بر روی دستگاه اندروید باکس خود بدون هیچ تفاوتی در امکانات استفاده کنید.برای استفاده حتما از آخرین نسخه استفاده کنید.

برنامه LAZY IPTV
 

نرم افزار LAZY IPTV همچنین از فرمت MIPU با فرمت ZIP و GZ برای مدیریت اکانت IP TV پشتیبانی می کند و همچنین می تواند لیست های پخش با فرمت XSPF را نیز پشتیبانی کند.

افزودن محتوای جدید به Lazy IPTV آسان است. می‌توانید به رسانه‌های موجود در سیستم فایل محلی خود دسترسی داشته باشید و همچنین آدرس‌های اینترنتی را مستقیماً از اینترنت یا کلیپ بورد دستگاه خود جای‌گذاری کنید. با جریان های HTTP و UDP کار می کند و می تواند ویدیوها را مستقیماً از YouTube و VK پخش کند. همچنین یک پخش کننده صوتی داخلی برای کانال های رادیویی اینترنتی وجود دارد.

Lazy IPTV به شما امکان می دهد موارد دلخواه را اضافه کنید، از پوشه های تودرتو استفاده کنید و لیست پخش ایجاد کنید. اگر تصمیم دارید به برنامه دیگری بروید، می توانید لیست های پخش خود را صادر کنید. صفحه اصلی برنامه همچنین می تواند کاملا شخصی سازی شود و به شما امکان می دهد میانبرهایی را به کانال های مورد علاقه یا مورد علاقه خود اضافه کنید و نحوه نمایش محتوا را تغییر دهید.

برنامه LAZY IPTV برای استفاده از تلفن همراه عالی است، اما ممکن است برای دستگاه های صفحه نمایش بزرگ عالی نباشد.

  • ۰۰/۱۲/۱۸
  • amir rzv

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی