youtube

  • ۰
  • ۰

در داخل کنترل پنل یک پوسته کلمه یا ویرایشگر پوسته قرار دارد. بسیاری از سایت ها هنگام جستجو در اینترنت از عبارت template استفاده می کنند و قالب دریافت می کنند. آیا پوسته ها و قالب ها یکسان هستند؟ تفاوت قالب و پوست چیست؟

برای درک تفاوت این دو بهتر است از کلمات انگلیسی آنها استفاده کنید

تم و قالب

تفاوت بین طرح و قالب با توجه به تعداد صفحات مشخص می شود. اگر قالب تنها یک صفحه از وب سایت را تحت تأثیر قرار دهد، طراحی روی طراحی کل وب سایت تأثیر می گذارد.

تفاوت دیگر تعداد پوسته ها و قالب های قابل استفاده است. می توانید از چندین قالب در وب سایت خود استفاده کنید، مانند یک قالب صفحه وبلاگ، یک قالب صفحه فروشگاهی و غیره. اگر بتوانید از آن استفاده کنید، می توانید تنها یک طرح فعال در وب سایت خود داشته باشید.

گفتنش راحت تر از انجام دادن شما یک تم برای وب سایت خود دریافت می کنید. در داخل این پوسته ها، ممکن است چندین قالب وجود داشته باشد که می توانید آنها را به یک صفحه خاص پیوند دهید، به عنوان مثال، تصویر زیر که در صفحه ایجاد برگه جدید به آن یک الگو اختصاص داده شده است. قالب معمولاً یک الگوی استاندارد است، اما می توانید آن را تغییر دهید

.jpg

 

  • ۰۰/۱۲/۱۷
  • amir rzv

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی