youtube

  • ۰
  • ۰

یک عامل بسیار مهم و کلیدی در رتبه بندی پست ها در آنالیز اینستاگرام میزان تعامل است. به همین دلیل است که بیشتر مردم دوست دارند صفحات و پست هایشان بازدید بیشتری داشته باشد و در نتیجه لایک و کامنت بیشتری داشته باشد. نرخ تعامل یک عامل ثابت برای موفقیت اشتراک گذاری بین مخاطبان است.

 

این مدرک در واقع نشان دهنده محبوبیت و محبوبیت مقاله در بین مخاطبان است. اما بسیار مهم است که کاربران با این پست تعامل داشته باشند و آن را بیشتر لایک و نظر دهند. به همین دلیل، این مقاله تعدادی از معیارهای تعامل در پست های اینستاگرام و تعامل مخربی که باعث از کار افتادن صفحه می شود را مورد بحث قرار می دهد.

راه حلی برای افزایش اتصال در پست های اینستاگرام

تعامل کلید رشد در اینستاگرام است، اما راه‌های زیادی برای تعامل وجود دارد که ممکن است از آن‌ها آگاه نباشید. همه می‌دانند که لایک‌ها، کامنت‌ها، کلیک‌ها و خاطرات در تعامل پست‌های اینستاگرام بسیار مهم هستند، اما همه این را نمی‌دانند:

1- روی کلمه More در عنوان کلیک کنید

2- صفحه اعلان را روشن کنید

3. برای هر پست وقت بگذارید، که می تواند برای انتقال پست به اکسپلورر بسیار مفید باشد (30 ثانیه برای پست های گرافیکی و حداقل 2 بازدید از فیلم ها)

4- کاربر پس از ذخیره پست به آن باز می گردد

5- به اشتراک گذاری پست ها در استوری ارتباط

این می تواند عامل بسیار مهمی در افزایش تعامل صفحه و تحقیق در مورد یک مقاله باشد. اما تعدادی رفتار وجود دارد که بخشی از تعامل هستند، اما بسیار مخرب هستند و می توانند ترافیک صفحه شما را به میزان قابل توجهی کاهش دهند و ممکن است شخصی به شما نگفته باشد که در زیر 6 مورد از آنها را ارائه خواهیم کرد.

  • ۰۰/۱۲/۱۸
  • amir rzv

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی