youtube

  • ۰
  • ۰

وب سایت شما یکی از مهمترین جنبه های حضور آنلاین برند شما است و طراحی صحیح آن بسیار مهم است. وب سایت شما همچنین مکانی است که در آن گروه هایی را در زیر قیف خود رشد می دهید تا تبدیل ها را دریافت کنید. بنابراین، شما نمی توانید هر گونه شکست وب سایتی را که در آن برنامه ممکن است باعث شود مشتریان بالقوه شما وب سایت شما را ترک کنند، تحمل کنید.

وب سایت شما باید با در نظر گرفتن مخاطبان طراحی شود و تجربه کاربری خوبی ارائه دهد. طراحی یک وب سایت خوب هم برای کسب و کار شما و هم برای مخاطبان مزایای زیادی دارد.

در این مقاله به این می پردازیم که چرا طراحی سایت خوب از دیدگاه مخاطبان شما مهم است.

 

تصویر نام تجاری
وب سایت شما بازتابی از برند شما و هر چیزی است که نمایش می دهد. این معمولاً یکی از اولین چیزهایی است که مردم در یک برند به دنبال آن هستند و بنابراین به ایجاد اولین برداشت کمک می کند.

عناصر طراحی وب سایت شما مانند رنگ ها، فونت ها، تصاویر و غیره. همه آنها هویت برند شما را می سازند. بنابراین، شما باید این عناصر را با دقت انتخاب کنید و آنها را در وب سایت خود ثابت نگه دارید. استودیو طراحی سایت

 

رنگ
اگر چندین رنگ برند دارید که با لوگو و سایر عناصر مرتبط با هویت برند شما مطابقت دارد، باید از آنها در وب سایت خود نیز استفاده کنید. اما اگر تازه شروع کرده اید، می توانید از این تحقیق برای درک ترکیب رنگ ها استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر می خواهید به برند خود اعتماد کنید، باید از رنگ آبی استفاده کنید. اگر می خواهید مصرف کنندگان فکر کنند که برند شما محصولات باکیفیتی تولید می کند، رنگ مشکی می تواند به شکل دادن به این تصویر کمک کند. به طور مشابه، می توانید رنگ های برند خود را بسته به تداعی های برندی که می خواهید ایجاد کنید، انتخاب کنید.

سپس می توانید رنگ هایی را انتخاب کنید که احساسات یا افکار خاصی را در افراد برانگیزد. به عنوان مثال، آبی با قابلیت اطمینان و سیاه با کیفیت همراه است.

کور
به عنوان یک قاعده، برنامه خود را ساده، تمیز و متمرکز بر مهمترین بخش ها کنید.

همچنین تعداد گزینه های منو یا آیتم های موجود در منوی کشویی باید بر اساس انتخاب مخاطب شما تعیین شود. می توانید چندین طرح مختلف را آزمایش کنید و یک تست تقسیم بندی انجام دهید تا ببینید چه چیزی برای مخاطبان شما بهترین است.

یکی از بهترین نمونه های طراحی سایت ترکیبی و تاثیر آن بر استفاده در زیر نشان داده شده است. ناوبری وب سایت بسیار سخت است و عدم طراحی شبکه او را شگفت زده می کند.

 

فونت و تایپوگرافی
قانون کلی برای انتخاب فونت این است که باید به راحتی خوانده شود و در رنگ پس زمینه ای که انتخاب می کنید به وضوح قابل مشاهده باشد.

با این حال، انتخاب واقعی باید به مخاطب شما بستگی داشته باشد. به عنوان مثال، جوانان اغلب فونت های سرگرم کننده و شیک را ترجیح می دهند. افراد مسن تر ممکن است چیزهای تمیز و ساده ای را ترجیح دهند که خواندن آنها راحت تر باشد.

فونت شما باید هویت برند و تمایل شما برای حرفه ای یا سرگرم کننده و جوان به نظر برسد.

در اینجا نمونه ای از برندی وجود دارد که می تواند این کار را به خوبی انجام دهد و از فونت های خلاقانه برای بازتاب خلاقیت خود استفاده می کند.

 

وارد وب سایت شوید
شما باید وب سایت خود را به گونه ای طراحی کنید که برای همه قابل دسترس باشد. این نه تنها تجربه را برای مخاطبان شما بهبود می بخشد، بلکه طبق قانون نیز الزامی است. این بدان معناست که وب سایت خود را طوری طراحی کنید که افراد دارای معلولیت بتوانند به آن دسترسی داشته باشند.

اما گفتن این کار آسان تر از انجام آن است. اکثر وب مسترها و آژانس ها از این موضوع بی اطلاع هستند و طراحی وب سایت موجود را کنار می گذارند.

بنابراین، اگر در حال ساخت وب سایت خود هستید یا از یک آژانس طراحی وب استفاده می کنید، مطمئن شوید که یک وب سایت قابل دسترسی ایجاد می کنید. در حالی که این بسیار دشوار است، می‌توانید از راه‌حل‌هایی مانند accessiBe برای ساده‌سازی کل فرآیند نهایت استفاده را ببرید. این شرکت کدی را در اختیار شما قرار می‌دهد که می‌توانید آن را نصب کنید تا وب‌سایت شما یک رابط کاربری فوری در دسترس داشته باشد.

AccessiBe AI همچنین وب سایت شما را تنها در 48 ساعت اسکن و تجزیه و تحلیل می کند تا مطمئن شود که با تمام قوانین ورود (ADA، WCAG، بخش 508) مطابقت دارد. این به شما کمک می کند از هرگونه دعوای حقوقی در مورد دسترسی جلوگیری کنید (بله، این یک چیز است) و افراد بیشتری را به مخاطبان خود جذب کنید.

  • ۰۰/۱۲/۱۷
  • amir rzv

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی