امروزه وب سایت یک موضوع بسیار مهم برای هر شرکت یا کسب و کاری است که می تواند بسیار قوی عمل کند و باعث افتخار باشد و عملکرد بسیار ضعیفی داشته باشد و باعث شکست شما و کسب و کار شما شود.
بنابراین برای داشتن یک وب سایت ایده آل باید فاکتورهای مهمی را در نظر گرفت. امروز در این مقاله تمام این عوامل را برای شما توضیح خواهیم داد.
1. تطبیق رنگ
وقتی کمی در وب سایت های مختلف مرور می کنید، متوجه می شوید که اکثر آنها طیف رنگی ندارند و به طیف رنگی توجه نمی کنند. در حالی که یکی از مهم ترین ویژگی های وب سایت، رنگ بندی عالی است.
وب سایت ها و شرکت های حرفه ای هر کدام رنگ بندی و رنگ بندی خاص خود را دارند و از آن برای چندین برابر شدن موفقیت خود استفاده می کنند.
هر رنگ به معنی و مفهوم خاصی اشاره دارد و می تواند تاثیر خاصی بر روی مشتریان شما بگذارد. شما باید رنگ مورد نظر خود را بر اساس آنچه از مشتری می خواهید انتخاب کنید. برای اطلاع از معنای هر رنگ و تاثیرات روانی آن اینجا را کلیک کنید.
. گرافیک بالا
گرافیک همچنین یک موضوع مهم برای یک وب سایت ایده آل است. اما در این مورد باید بسیار مراقب باشید. اگر گرافیت سایت شما بیش از حد بالا و نامنظم باشد، می تواند به سایت شما آسیب برساند.
گرافیک دو بعدی است. بعد اول مثبت است، می تواند کاربر را سرگرم کند. و بعد دوم می تواند وب سایت شما را در نهایت نامناسب کند.
در مورد گرافیک دقت و وسواس داشته باشید، زیرا گرافیک می تواند کلید موفقیت شما در زمینه وب باشد. پس دست کم نگیرید!
3. طراحی دلپذیر
یک وب سایت زمانی موفق است که کاربران خود را جلوتر از روبات ها و موتور جستجوی گوگل در نظر بگیرد. هرگز موتورهای جستجو را در اولویت قرار ندهید!
وقتی می خواهید یک وب سایت ایده آل طراحی کنید، اولین چیزی که باید به آن فکر کنید این است که وب سایت باید طوری طراحی شود که مورد استقبال موتورهای جستجو قرار گیرد و این یک اشتباه است!
زیرا اگر وب سایت خود را طوری طراحی کنید که کاربران آن را دوست داشته باشند، به راحتی امتیاز گوگل را دریافت می کنید و موتورهای جستجو شما را دوست خواهند داشت!
4. رمزگذاری امن
این ویژگی فقط برای سایت هایی که از رمزگذاری استفاده می کنند در دسترس است. یک طراح وب مسئول اطمینان از امنیت کد خود است.
زمانی که وب سایت شما امنیت کاربران را تامین می کند، موتورهای جستجو از این ویژگی استقبال می کنند زیرا امنیت اطلاعات کاربران بسیار مهم است.
ایده های کد عالی نیز مهم هستند. برای سایت هایی که از کد استفاده می کنند، ایجاد کد طولانی و بهینه نشده یا کدهای عجیب و غریب و غیر استاندارد توصیه نمی شود.
5. فرمت استاندارد
این امر به ویژه در مورد سایت های وردپرس صادق است. یک سایت وردپرسی باید از قالب های خوب و استاندارد استفاده کند تا بتواند امنیت کاربران خود را تامین کند.
فرمت استاندارد نه تنها از نظر امنیت، بلکه از نظر ایده آل و ظاهر وب سایت نیز اهمیت ویژه ای دارد.
برای درک بهتر این موضوع، برای مشاهده لیست قالب های مناسب وردپرس اینجا را کلیک کنید.
6. پاورقی جذاب
پاورقی موضوع مهمی است که بسیاری از شما اغلب آن را نادیده می گیرید. پاورقی ها می توانند تاثیر زیادی بر فروش شما داشته باشند. بنابراین هرگز آن را دست کم نگیرید، زیرا فوتر نیز می تواند کلید موفقیت وب سایت شما باشد!
فوتر اغلب از رنگ های تیره مانند زرشکی، مشکی، خاکستری و تا استفاده می کند تا کاربران تفاوت بین پاورقی و بخش (محتوای صفحه وب) را درک کنند.
پاورقی ها همچنین اغلب دارای بخش هایی هستند، از جمله پیوندهای مفید، لوگوی ما، مشتریان و ... که می توانید از آنها برای ایجاد پاورقی خود استفاده کنید.
7. نقشه در فوتر
یکی از قسمت هایی که می توانید در فوتر ایجاد کنید و در جلب اعتماد مشتری بسیار مهم است، نقشه گوگل از محل کسب و کار شما است!
نمادها در پاورقی قرار میگیرند تا اطمینان حاصل شود که کاربران به کسبوکار اعتماد دارند تا از قانونی بودن پرداختهایی که انجام میدهند اطمینان حاصل کنند.
نقشه ها همچنین می توانند کمک بزرگی در ایجاد اعتماد در وب سایت شما باشند. زیرا مردم طرح کسب و کار شما را می بینند و متوجه می شوند که شما همیشه در دسترس هستید و در صورت اشتباه می توانید دنبال کنید.
شماره 8. عنوان دو طبقه
هدر شما باید شامل تمام ویژگی های عنوان باشد تا کاربر پسند باشد و بتواند هر نیاز کاربری را برطرف کند.
در طبقه اول، منوی شما باید قرار گیرد تا دسترسی آسان برای کاربران فراهم شود. منوهای ریسپانسیو تاثیر زیادی بر سئو دارند.
در لایه دوم، می توانید پیوندهایی به حساب های کاربری و همچنین یک کادر جستجو قرار دهید. این به کاربران امکان می دهد در کمترین زمان ممکن به آنچه می خواهند دسترسی داشته باشند.
9. لوگوی ویژه
لوگوها نقش بسیار بسیار مهمی در کسب و کار شما دارند! زیرا لوگوی شما هنوز در ذهن است. یک لوگوی خوب باید طراحی متمایز و در عین حال ساده داشته باشد.
مایکروسافت، اپل، سامسونگ، نایک، ال جی…. وقتی به این نام ها نگاه می کنید، تصویر لوگوی آن ها نیز در ناخودآگاه شما ظاهر شده است و این همان لوگویی است که 100 قدم کسب و کار شما را تبلیغ می کند.
فقط طراحی لوگوی حرفه ای و ایده آل سن خودشان را دارند.
- ۰۰/۱۲/۰۴